måndag 9 februari 2015

inbjudningskort

Alvin kastade upp natten till söndag, så idag har båda varit hemma. Som tur verkar det som att det inte drabbar någon annan. När de ändå var hemma passade vi på att göra inbjudningskort till deras födelsedagskalas. Jag vet, det är en tid till det ännu. Men vi lämnade bort datumet ännu. Jag tycker om att ha saker gjorda i god tid. Och eftersom jag känner mina barn var det också bra att börja i tid. Det kommer nämligen att ta en tid innan Alvin har gjort sina klara. Han orkade med ett sen var det stop. Men han kommer att få så lov att göra dem klara, jag frågade nämligen om jag skulle göra dem, nej han ville göra dem själv. Lova vill alltid göra sånt själv och då vill ju förstås Alvin också, men han orkar inte riktigt till mål. Men nu är vi på god väg i alla fall. 
För att underlätta och snabba på processen hade jag gjort mallar hur de skulle se ut. Lova skulle säkert gärna själv ha planerat, men det får bli nästa år. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar