fredag 30 september 2016

hösten är här

Jamen hörni, visst är det väl roligt att få göra lite höstigt på terrassen. Jag personligen tycker att det är så mysigt när det blir mörkt på kvällarna. Än så länge är det ljust på mornarna när jag stiger upp, men snart ändras väl det. 

Jag har sagt tidigare att jag tycker om alla årstider. För nån dag sen samlade jag en hel del lönnlöv, jag tänkte göra något fint att hänga på ytterdörren av dem. 


Nu har jag även fått gjort lite fint på utsidan


Annars fortsätter jag med att jobba på med äpplena. En hel del mos tänkte jag koka i morgon och en kaka till kvällens sammankomst måste jag även svänga ihop. Vi hade besök häromkvällen, då gjorde jag en riktigt god kladdkaka med äpple, den ska jag berätta om imorgon. 
Just nu tycker jag att det bara är så skönt med helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar