tisdag 14 juni 2016

förlovningsfoton

"Hosta och kärlek går inte att dölja"


Förutom Edla firade vi även yngsta svågern och hans fästmö i helgen. Här ovan ser ni kortet jag knåpade ihop åt dem. 
Det var även jag som fick äran att ta deras förlovningsfoton. Så en solig söndag för några veckor sen, körde vi mot fäboda. Och solen var just den som ställde till en del problem. Jag är ju inget proffs, men jag tycker ändå att vi fick till en del helt ok foton i alla fall. Med turturduvornas tillåtelse ska ni nu få se mina favoriter. Jag är ju amatörernas amatör så inga bilder är redigerade på något vis. Och som sagt ställde solen till en del, med skuggor och sånt. Hur mycket man sen stör sig på det är ju en annan sak. Kanske jag som fotograf stör mig mest. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar