söndag 25 oktober 2015

I´m back

Luleåloppis, ja jag hade nog alltför höga förväntningar. Jag ids inte ens visa mina fynd, för det var egentligen ingenting, endast lite kläder. De flesta jag pratade med sade att det var mycket sämre nu. Busschauffören sa att det blivit sämre för varje gång de varit nu de senaste åren. Dyrt var det också, samma loppispriser som i Finland. Och då är det ju onödigt att åka ända till Luleå, nej nästa gång blir det nog storloppis i Uleåborg. En trevlig resa hade vi trots den dåliga fyndfaktorn. Kronorna blev upphandlade vid ikea och ica, och resesällskapet var det bästa. Så tummen upp för själva resan.


Idag är man ju minst sagt lite mör. Vi kom hem 02.00 i natt, efter en 24 timmars resa var det något sagolikt att få krypa ner under täcket. Idag ska vi fira Aron som blivit 3 år, och sen måste jag hämta mina osålda varor från barnloppiset, men annars blir det nog endast en slappardag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar