lördag 25 augusti 2018

Minjas och min lugna venetsiansk

Hoppas ni har det bra var ni än firar i dag. Själv valde jag att stanna hemma med Minja och inte åka till villan alls. Ett bra beslut, med tanke på att jag hade fullt sjå att få henne att hållas vaken till halv åtta. Hon sover så lite dagtid (idag var det sammanlagt max 2 timmar) vilket förstås leder till att hon tar natten ganska så tidigt. 

Vi har haft det ganska så lugnt och skönt idag. När de andra körde i väg till villan tog vi en härlig promenad i skogen. 



Jag hade tänkt att den lilla damen skulle sova, istället såg det ut så här hela tiden. Envis som få är hon.

Sen har vi städat lite och donat här hemma. 

Nu sover hon som sagt och jag har nåt ätbart och gott i ugnen åt mig, kom precis på att jag helt glömt bort att äta middag ikväll. Och så var det dags att börja planera lite inför vår Rhodossemester. Och så kanske jag hinner handarbeta lite också, tänkte jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar