måndag 14 maj 2012

morsdag

Morsdagen firades ju igår. Först vill jag visa vad barnen hade gjort vid dagmamman:


Hur goda kakor som helst. Tyvärr fick jag själv inte äta dem, men som tur upptäckte inte barnen det. En liiiten liiten bit smakade jag så att jag kan säga att det var goda.


Och en tröja, som det stod äiti på framsidan och...


på baksidan ungarnas fotavtryck. En väldigt uppskattad present vill jag säga. Hade den på mig i jobbet idag och mina elever var väldigt imponerade. Och så fina kort förstås.




Jag gjorde ingen tårta i år utan cupcakes. 

Detta är vitchoklad-och rabarbermuffins med jordgubbsfrosting


Dessa mousser har jag läst om på många bloggar så jag tänkte att jag skulle testa. Faktiskt var den helt ok i smaken och enkel att använda. Jag har alltså spritsad den på muffinsen. Men man kan lika bra använda den som tårtfyllning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar