torsdag 5 juli 2012

toalett

Välkommen in i vår toalett! Äntligen börjar jag känna mig så pass nöjd att jag kan visa foton.

En hink att ha toapapper i. Den virkade blomman har mamma gjort åt mig.


Jag visste inte att jag ville ha en sån korg förrän några dagar sedan, men nu är jag så nöjd. Näsdukarna i tyg har varit min morfars och den gamla medicinflaskan köpte jag på miljoonakirppis i Tuuri förra heljen.

Efter tillräckligt mycket tjat fick jag maken att ta bort en skåpdörr.  På kanterna har jag  klistrat washitejp för att dölja diverse smuts och skavanker.



I en koziolväska har vi tidningar, som kan vara bra att ha ifall det dröjer lite länge inne på toan ;) Eller så kanske det är på grund av tidningarna det dröjer

För att pigga upp de tråkigt vita skåpen målade jag blommor  på vissa

Den virkade mattan har jag köpt på loppis för en sjua


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar