torsdag 30 januari 2014

Iittala kivi


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag varit frånvarande, förhoppningsvis blir det en förbättring nu. Jag har en del inlägg som väntar på att bli publicerade så håll ut ;)

På bilden ser ni mitt nya intresse. Det for från barnkläder till iittala produkter. Nu just är det dessa kivi lyktor jag handlar. På bilden ser ni min gröna samling. Det finns sammanlagt 45 olika färger av dem. En stor del tillverkar de ju inte mera och speciellt de som blev tagna ur produktionen 1995 är lite svårare att få tag på. Men jag drömmer om att äga alla, just nu har jag 32 stycken. Det vill jag nästan kalla en merit att gå från 0 till 32 på några veckor. Dessutom har jag 2 på kommande och en som jag inte har finns vid prisma. Så snart har jag 35, men sen lär de väl ta ett tag, eftersom de jag saknar är väldigt svåra att få tag på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar