lördag 23 februari 2019

pannbandet som dög

Alltså vart flyger veckorna?! På tal om flyga så är det precis det jag och tvillingarna ska göra om nån dag. Vi ska åka till Paris. En kombinerad jul- och födelsedagspresent. Min mamma kommer också med. Som barnen har väntat på detta. Själv är jag mest bekymrad hur jag ska klara av att vara ifrån min baby och om Z kommer att vakna på natten när hon gråter och så vidare. Oftast går det ju nog bra, men det är klart att man har lite ångest. Före resan måste vi förstås packa klart, jag behöver baka bröd åt dem här hemma och så ska vi på kalas imorgonkväll. Men sen sent imorgonkväll sätter vi oss på tåget. 

Men nu över till annat.

Kommer ni ihåg att jag virkade ett pannband åt Lova som inte dög, som jag fick ta själv. Nåväl nu har jag i alla fall virkat ett sådant som hon önskat. Roligt var det för det var nya maskor för min del. Nya och fantastiskt roliga maskor att virka. 


Här hittar ni mönstret. Just nu spånar jag på vad annat jag kunde göra av dessa maskor. Spännande, få se vad jag kommer på. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar