onsdag 8 oktober 2014

foton


Vissa har ju en fraktur i foten, så här sitter jag nu med gipsad fot och linkar på kryckor. Maken har grävt fram svågerns gamla rullstol och den underlättar ju en hel del. 

Idag medans Edla sov har jag hållit på med foton. Jag hade en hel del som behövde sättas in i album. Ja, jag framkallar fortfarande foton och limmar in dem i album. Det är viktigt för mig, att man bara kan lyfta fram ett album från hyllan och titta. Istället för att leta efter mappar i datorn. Jag är inte alls så förtjust över denna digitalisering som pågår. Så jag fortsätter att framkalla och limma in i album. I alla fall har ungarna enklare att bläddra och titta.



Jag försöker ha min gipsade fot högt för att undvika att den blir svullen. Igår kväll värkte den en del faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar