söndag 3 juni 2018

Edlas kalas

Ber om ursäkt för de glesa inläggen. Sanningen är den att jag funderar över bloggens framtid. Jag har inte riktigt orken just nu, fastän lusten finns där. Därför lämnar jag hellre ett inlägg oskrivet istället för hastigt ihopskrapat. Tills jag bestämt mig ifall jag ska fortsätta eller inte får det fortsätta såhär.

Anyway, i fredags firade vi Edla som blir 5år på torsdag. På grund av diverse resor och flyttar blev det så mycket tidigare än hennes födelsedag så att alla hade passligt att närvara.

Serveringen såg ut på följande sätt. 
tacopizza ( ska berätta mera om det senare, så gott!)
morotskaka
bountykaka
pepparkaksbollar
charlotte russe
glass
tårta
och frukt och morötter och blomkål att dippa.


jag hade gjort två olika sorters glass, ska berätta mera om hur du gör den i ett annat inlägg.

födelsedagstårtan. Jag tror att det nästan kan vara ett år sen Edla första gången sa att hon ville ha en sådan tårta. Den är fylld med hallonfyllning. Marshmallowen hjälptes vi åt att dekorera med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar