torsdag 23 februari 2017

...

Nästa vecka fyller våra förstfödda 9 år. Eftersom deras födelsedag infaller på sportlovet, det har det alltid gjort och lär väl göra också, så har vi kalas veckan före. Alltså denna vecka. Nu råkar det sig vara så skönt att dessa kalas är över för i år. I måndags och i tisdags festades det loss här. Missförstå mig rätt, visst är det roligt med kalas och så, men visst får man också tycka att det är lite tungt. Speciellt med kalas två dagar i följd. Lova och Alvin var nöjda i alla fall och det är ju huvudsaken.




Nu har jag faktiskt fått (eller jag har tagit) sportlov redan. Och det är så härligt. Jag har känt av huvudvärken hela veckan. I morse kom jag på att det säkert till en stor del beror på stress. Det har varit mycket nu, med ca 150 prov att rätta och hela faderullan här hemma dessutom. Ungarna är inne i en period då de slåss heeeeela tiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar