lördag 18 februari 2017

Välkommen in till Lova

Så har det igen gått en vecka. Den här veckan har det varit lite så med. Jag fick en amerikansk fotboll i huvudet i måndags på jobbet, så en del huvudvärk har jag lidit av. Imorse vaknade jag med en fruktansvärd huvudvärk, som tur gick det om när jag förstod att lägga mig en stund. Lova och Alvin ska ha sina kompiskalas nästa vecka så här behövde minsann städas. Först var jag envis och donade på med huvudvärken dånande, men till sist gick det inte mera. 

Nu hade jag tänkt att ni skulle få hälsa på hos Lova. Försök ignorera lite ritade fläckar här och var och framförallt det smutsiga taket. Jag ska ta itu med det med mirakelsvampen bara jag får samlat energi till det. 


väggen jag tapetserade för några veckor sen, så fin tycker jag.






Dockan har hon fått av min farmor

sängöverkastet har varit min mormors, jag tycker fortfarande att det är så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar