torsdag 6 november 2014

julkort

I år tänkte jag ta julkort i tid. Ifjol blev det lite väl bråttom. Hoho, säger jag bara, var det inte Edla som inte ville sitta still så var det Lova eller Alvin som gjorde någon grimas. Plussar man då på att min kamera är värdelös så förstår ni vilken succe det måste ja blivit. En ny kamera står väldigt högt på min önskelista. I somras då vi var till Sverige hade jag lånat brorsans, och den var för härlig. En sån vill jag ha. 

Nu kan man säga att vi har vinter och jag njuter. Skulle vi ha mera än 18 grader här inne skulle det vara ännu mysigare. Men det blir väl varmare nu när jag fick gjort eld. Ikväll ska Z och tvillingarna till förskolan på pappakväll, och jag tror Edla och jag ska städa. Farsdag på söndag och jag vill att det inte ska se ut som ett bombnedslag här då. 

Här får ni se några av de mera lyckade eller så int bilderna från gårdagens session.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar