tisdag 4 november 2014

virkad korg

Fy, vilket väder vi har idag. Edla och jag hann just och just i skogen efter lite grejer förrän det öste ner. Vi kunde vara ute och ordna lite på terassen ändå fastän det regnade, eftersom det var under tak. Allt hann ju hopa sig under veckorna jag gick med foten i gips. Men nu har jag fått bort alla mina sommarplantor!

Härom veckan var jag till missionsmagasinet efter tygremsor, tanken var att jag skulle virka sittdynor. Men som typiskt räckte det bara till 3½. Jag får alltså köpa mera och av det som blev över och alltså inte räckte till en hel sittdyna virkade jag en korg. 



Jag har märkt att det är väldigt smart att ha miniböcker till hands i köket. Men eftersom de är med om en hel del och framförallt när Edla äter har jag plastat in dem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar