måndag 13 april 2015

muffinsformarna



Det är säkert ren ett år sen jag satte muffinsformsförbud åt mig själv, alltså jag får inte köpa mera sådana just nu. Lite, eller inte så lite, svårt är det ibland när man ser fina. 
Men förbudet betyder ju inte att jag har någon brist på dem. Jag försöker verkligen nu använda upp öppnade förpackningar. Och sen kommer vi ju till lådan där jag förvarar dem. Är den råddig, eller råddig? Jag ni ser ju själva på bilden ovan. 
Men nu tog jag tag i saken. Och det blev med ens mycket enklare att hitta, behöver inte gräva genom hela lådan för att hitta. Öppnade förpackningarna har jag i ett annat skåp. 





Och så har jag ju dessa muminformar som jag inte vet hur jag ska kunna använda. Borde kanske googla lite om jag skulle hitta nåt pyssel att göra av dem istället..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar