tisdag 21 april 2015

städiver efterlyses

Alltså att jag hatar att städa. Jag gör nästan vad som helst istället för det. Jag har inget problem med att tvätta och hänga byke. Koka mat är ju riktigt kul ibland. Men att städa det måste ju vara det värsta som finns. 
Just nu ser vårt hus ut som ett bombnedslag. Verkligen. Det ligger grejer överallt, diskbänken svämmar över och det behövs dammsugas här. Sen vore det ju inte fel heller att torka damm lite emellanåt. Och maken åker till Gällivare imorgon och kommer hem på söndag. Då vore det ju lite trevligt att ha ett lite snyggare hem tänkte jag, så jag inte måste gå och plocka hela dagarna. Men tror ni jag fått tummen ur ännu idag, nää. Nu tror ni säkert att jag överdriver, men se ne det gör jag inte. Ni ska få bildbevis. Känsliga läsare varnas.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar