torsdag 7 maj 2015

nemas rubrikas


Alltså, det här med rubrik är inte min starka sida. I skolan var det största problemet med att skriva uppsats att komma på en bra rubrik. Därför valde jag oftast det alternativet som hade rubrik färdigt. 

I alla fall, så fyller min bror år på måndag. Vi brukar inte köpa gåvor åt varandra. Men nu råkar det sig att jag verkligen tycker om att köpa gåvor åt andra. Och dessutom ställer brorsan alltid upp när han behövs. Så nu ville jag köpa en gåva åt honom. Han har för inte så hemskt länge sen flyttat själv, så vad passar inte bättre då än rutiga kokboken. Den ultimata kokboken. 

Jag har som lite snöat in mig på att göra kort just nu. Jag försöker att inte göra något utan att veta vem som ska få det. Men det är svårt ibland alltså när det kliar i fingrarna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar