måndag 11 maj 2015

presenter och kort

Förutom morsdag fyller min svägerska och två av mina svågrar år med några dagars mellanrum. Vi brukar fira alla på samma gång. I år var ju jag borta, och missade därmed att gå ut och äta med alla. Men presenter hade jag fixat i alla fall. 





Jag tycker att det kan vara något fruktansvärt svårt att komma på gåvor åt svågrarna. Jag menar, vad ska man köpa åt män som egentligen kan köpa det de behöver och vill ha själv. Vi brukar inte satsa på dyra grejer utan mera som ett litet komihåg. Men i alla fall är det svårt. 

Men i år tycker jag att jag kom på det ultimata: jag bakade tre sorters cookies åt dem.
russinkanelcookies, cookies med choklad och marshmallow och chokladcookies. (De fick nog flera på var än såhär.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar