fredag 15 april 2016

vilken vecka

Oj, vilken vecka detta har varit. Det började redan i lördags, vi hade fortbildning, vilket inte gav så mycket man hade hoppats på. När jag skulle till jobbet på måndag hade jag ju haft endast en dag ledig och det kändes. Dessutom har jag haft en förkylning på gång hela veckan, och därför har jag varit tröttare än annars. Dessutom jobbar gubben kväll den här veckan. Och så har det varit en hel del biltrubbel. Så jag tror inte det nångång har känts så skönt när jag gick ut från jobbet förut.
Jag borde städa, men gubben hade städat köket på dagen så det får räcka för dagen.

Barnen och jag har varit till butiken och köpt fredagsgodis. De sitter nu bänkade framför tvn.

Pappa har födelsedag idag så jag har slarvat ihop en sats kanelbullar.

Nu borde jag bestämma mig ifall jag ska åka och handla klockan åtta när maken kommer eller om jag ska skuta på det till imorgon.. livets svåra frågor. I alla fall borde jag göra nästa veckas matlista. 

Jag ber om ursäkt för ett minst sagt rörigt inlägg, men huvudet fungerar inte riktigt som det ska mera idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar