lördag 15 oktober 2016

husvagnen - hur det blev

 Kommer ni ihåg dessa mindre trevliga bilder?
Dessa är nu de så kallade före bilderna.



Och så här blev det. Jag har varit sparsam med pynt, för att för det första tycker jag inte att det behövs så mycket och för det andra ska ju allting hållas på plats när man kör, eller så måste allting plockas undan. 
Nu ser jag att gardinen inte är riktigt som den ska på den första bilden, försök ignorera det.

högsängarna

tavlan har jag virkat

"vitrinskåp" för muminmuggarna i emalj

virkade disktrasor och grytlapp


en turkisk docka får pryda fönsterbrädet

Gardinerna passar över förväntan bra här



Jag är supernöjd med resultatet. Visst drömmer jag om en större husvagn, men tills dess ska det bli ett sant nöje att resa med denna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar