onsdag 12 oktober 2016

nytt till barbie


Lova och några vänner lekte med barbie härom veckan. När jag tittade genom hennes barbie kom jag fram till att det är väldigt skralt med allting. Det jag kunde åtgärda då var klädfronten, alltså har jag virkat en del kläder förra helgen. Allting är virkat ur mitt eget huvud. Jag har testat mig fram helt enkelt. 

Den här klänningen är jag nöjdast över faktiskt. En liten hårdekoration och en aftonväska som hör till blev det också. 

handväska, vintermössa och halsduk

Shoppinbagen tycker jag blev riktigt trevlig och den runda handväskan passar en liten tjej.

Elsa fick en ny kjol. De andra två är på väg på shoppingtur. Den enas börs syns till och med i väskan. 

Roligast tycker jag att det var att virka väskorna. Vet inte varför, för annars tycker jag inte om smått pillande, kanske för att de är så söta.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar