lördag 14 januari 2017

Välkommen in till Alvin

Då kom den dagen då jag tyckte att Alvins rum får vara så pass färdigt att jag kan visa det. Nu när han fått nytt golv och allt. Märkväl att han ju bott här i 4 år redan, så slitage finns ju förstås. 


Rummet blev så mycket fräschare med det nya golvet.


Ni kan ju gissa vad Alvins största intresse är.. Jag är egentligen inte så förtjust i att han har legobyggena där, men jag fick ge mig för jag hade alla i familjen mot mig ;) Och visst hans rum är det ju.


Sen är vår Alvin också en bokmal. Han slukar böcker. Alltid har han en på gång. Tror att han lånade närmare 20 när vi var till bibban förra veckan, och de flesta är lästa redan. 

Tabletten har han gjort i skolan. Det svarta är en pennförvaring och det har de pysslat med Z. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar