lördag 27 februari 2016

inbjudningarna

Det är intressant hur olika Lova och Alvin är. Medan Lova tycker det är så roligt att pyssla är det det värsta Alvin vet. Lova funderade en god stund och vi googlade innan hon bestämde hur inbjudningarna till hennes kalas skulle se ut. Till sist bestämde hon sig för dessa glassar. Jag har ritat en mall och printat ut texten resten fick hon göra själv, och hon tyckte det var så kul. 
Alvin då igen tyckte det räckte med att jag skrev ut en text och sen limmade han dit ett klistermärke, sen var det klart. 
Jag kan faktiskt tycka det är lite kul att de är så olika, jag menar det spelar ju ingen roll. Kompisarna kom ju på kalas oberoende hurudan inbjudan de fick. Men jag förstår Lova så bra, för jag är precis likadan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar