lördag 6 februari 2016

projektet som blev way bigger än jag tänkt

Det är en tid sen jag började tycka att de vita väggarna i Alvins rum var så tråkiga. Så jag började leta tapeter, men jag hittade inga som var vita med blåa stjärnor. Andra vägen fanns det  hur mycket som helst, men det var just den här vägen jag ville ha det. Det var då jag kom på den briljanta iden att det inte kan vara så mycket jobb med att klippa ut stjärnor själv i kontaktplast. Nu får jag hånskratta åt min dumhet, för ja som ni säkert fattade meddetsamma är det ju vansinnigt med jobb. Jag har alltså ritat och klippt ut alla stjärnor själv och sen mätt så jag fått dem korrekt på plats. Nu är jag äntligen klar. Och för att hitta något positivt i det hela blev det ju bra tillslut och nu är det mycket enklare sen då vi blir led dem. Då behöver vi inte tapetsera om. Men jag rekommenderar nog tapeter ändå. 


Ni får se ett litet sneak peak, för jag måste det snaraste ta en ordentlig runda i rummet och kasta och ordna. Och då hade jag tänkt att ni skulle få se helheten. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar