fredag 12 februari 2016

underbara muggen


God fredag på er! 
Det känns som om den gångna veckan varit jobbig, fastän jag inte kan sätta fingret på varför. Vi är mitt i provperioden och ja, fastän jag kaverat att jag kommer inte att rätta prov under veckoslut så nog har jag ändå en bunt prov med mig hem. Om jag rättar dem återstår att se...  Men i alla fall är det helt fantastiskt med fredag. Jag har risgrynsgröt och fruktsoppa på spisen och jag borde ta itu med röjandet av en veckas rådd. 
Men först vill jag visa dessa godingar, som kom för typ en vecka sen. Den andra muminmuggen i serien håll Sverige rent. Titta på den så fin den är? Det här är den absolut finaste av alla muminmuggar, om du frågar mig. 

Dessa två muggarna ingår i Håll Sverige rent och de heter Håll vattnet rent och Min kust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar