torsdag 4 februari 2016

vänskapsserien

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min frånvaro. Jag hade satt upp åt mig själv max två dagar utan inlägg, men den här veckan har jag gått med en sån fruktansvärd tandvärk. Och tillråga på det jobbar maken kväll. Det började i måndags, i tisdags var jag för att laga tanden, men värken gick inte över för det. Så i morse före jobbet fick jag besöka tandläkaren igen. Som sa att det inte finns annat att göra än att dra ut tanden. Inte så trevligt att ha ett hål ganska långt fram i munnen, men det är så skönt att slippa värken. Jag märker nu att jag och värken levt som i en bubbla dessa dagar. Så idag gäller det att komma i kapp med hushållssysslorna. 


Jag ska bara visa er vad jag köpt för att fira min första lön. Äntligen något i blått, säger jag. Serien heter vänskap och motiven kommer ur boken "vem ska trösta Knyttet". Det ryktas att det ska komma mera delar senare, det väntar vi på med spänning. Just nu hoppar jag jämfota över serveringsfaten. Därför köpte jag två. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar