torsdag 1 september 2016

mumsmums

Dessa har väldigt många olika namn. Jag har nog hört gräddbullar mest. Men vad kallar vi dem här i trakten? Visserligen tror jag inte att de är så vanliga här, men om någon vet något speciellt namn så hojta till. Vore roligt att veta. Att de inte är så vanliga här grundar jag på att jag aldrig smakat dem förut, och förstås inte heller gjort dem. Z kallade dem negerkyssar utan botten och choklad, och det är väl kanske det de är. Ja, fast negerkyssar får man väl inte heller säga.. Riktigt, riktigt goda är de i alla fall. Nästa gång kommer jag nog ändå att doppa dem i choklad. 


Receptet är som vanligt taget från denna blogg. Nu gör jag lite gratis reklam här, men denna tjej gör helt otroliga recept. Ja, hon hittar på en hel del själv. Kika in där om ni vill bli inspirerade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar