onsdag 18 mars 2015

godismuffins


Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: vilken användning man har av recepten från högstadiet.  Framförallt boken vi hade i huslig ekonomi är i flitig användning här hos oss. Det är väl det tanken är också, men jag måste nog skryta lite på våra lärare för de lyckades. När jag bläddrar i mina recept från högstadiet slås jag av hur enkelt, men även gott och mångsidigt vi bakade och kokade. De här muffinsen hade jag inte gjort sen just högstadiet. Och ack så synd, för de är supergoda. 


Om jag kommer ihåg rätt var det i en tillvalskurs som hette "baka till fest" vi gjorde dessa. 

1 kommentar:

  1. Hej. Skulle vilja be dej att skicka mig ett foto på receptet på dessa chokladmuffins. Önskar det taget rakt uppifrån så att allt kommer med. Mvh Yvonne

    SvaraRadera