måndag 16 mars 2015

packa, packa


Nu har jag kommit igång ordentligt med packandet. Det är ju en del grejer som ska packas ner. Förutom mig själv ska ju ungarna ha kläder och dessutom brukar det bli så att jag även får packa åt gubben. Så 5 väskor ska jag fylla + några sopsäckar med lakan, handdukar, täcken osv,  
Tjocka kläder är det som ska nerpackas så en väska fylls snabbt. Jag får göra som ifjol och tvätta ett par maskiner mitt i veckan så behöver vi inte ta med oss så mycket. 
Jag tycker om att packa, till först, men sen när det börjat kännas stressigt, det skulle jag gärna hoppa över. Men utan att packa blir det ingen resa och den vill jag inte vara utan. För att slippa den mesta stressen brukar jag därför börja i god tid, men nu känner jag lite att tiden rinner iväg. Jag menar, det finns ju en hel hop med kläder som ska tvättas före också. Plus att vi har en del program nu före vi åker.

Dessutom är inte Alvin riktigt i skick ännu. Han hinner antagligen bli okej innan vi åker. Vi får bara hoppas att ingen annan blir sjuk. Men sen när vi är på plats i Levi är det endast funderingar kring vilken lift vi ska välja till näst som gäller. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar