söndag 22 november 2015

Edlas sovhörna


Här sover Edla, när hon inte sover med oss alltså, vilket sker ganska ofta. Hennes hörna är i andra delen av rummet, och som ni förstår leder det till att jag får stiga upp ganska många gånger per natt. Därför funderar jag nu på att flytta hennes säng bredvid vår. Allt för att göra det så bekvämt som möjligt. Kanske det skulle leda till att hon inte varje natt skulle komma i vår säng. 


Edla har ju sina leksaker i ett helt annat rum, men lite personligt har jag försökt göra ovanför sängen.


Sängen är Lovas eller Alvins gamla. Jag har endast målat den grå. Den var obehandlad förut så det krävdes ingen kraftansträngning för att få det gjort. Sängöverkastet har min farmor sytt åt Lova för ett antal år sedan. Hippon av afrikanska blommor har min mamma gjort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar