måndag 2 november 2015

ett foto i timmen

Idag har jag gjort något som jag sett många bloggare göra under årens lopp. Ta ett foto i timmen under hela dagen. Jag valde att göra det idag för att vi inte hade något speciellt inplanerat utan det var en helt vanlig dag hos oss. Okej, here we go..


08.45 Vi har vaknat och ungarnas morgongröt är klar.


09.40 Lova och Alvin cyklar mot skolan. Edla och jag beger oss till mamma-barn.


10.30 Vi är på mamma-barn.


11.45 Nu har vi kommit hem, lunchdags. Gissa vem som ska äta vad?


12.30 Edla tittar på fåret Shaun. Jag gör lite sysslor.


13.30 Jag kämpar med en fläckig tunika.


14.30 Tvillingarna har kommit hem och vi fortsätter tampas med en kvart om dagen.


15.30 Dags att föda familjen. Idag vankas det äggsås.


16.30 En maskin tvätt behövde hängas upp.


17.30 Bröddeg på gång.


18.30 Jag och tjejerna tog oss an detta bombnedslag. 


19.30 Kvällsmål


20.30 Edla sover!!


21.30 Äntligen kan jag titta på dagens avsnitt av Lemmen viemää.


22.30 Jag fortsätter i racerfart att virka på dopgåvan som måste bli klar till fredag. 


23.30 Morgonens frukost är klar. Och jag sätter mig ner för skriva detta inlägg. Efteråt är det endast tack och gonatt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar