fredag 24 juni 2016

blogglista

Så här till midsommar tyckte jag att det skulle passa med en liten blogglista. 

1. Fem saker du alltid har i kylskåpet
lök, ost, creme fraiche, grädde, smör

2. Fyra saker du inte kan vara utan
läppomada, en bra bok på gång, ett handarbete, mina familj

3. Tre saker du inte kan äta
Egentligen är jag allätare så detta var lite svårt. Men om jag svara på sånt jag är allergisk mot. Äpple, nötter, mandel. Sånt jag tycker mindre om är hela leverbitar (mald lever går bra), margarin (blää det är nog det värsta som finns)

4. Två saker som gör dig glad
Just nu att det är sommarlov

Och att jag har ett jobb att gå till i höst

5. En sak du gör flera gånger i veckan
Det är massvis av grejer, men en lite mindre glamourös är nog det att jag tjatar om hur råddigt vi har. Det gör jag nog nästan varje dag. 


Med detta vill jag önska er en skön midsommar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar