onsdag 15 juni 2016

Idag åker vi

ja, eller i kväll rättare sagt. När barnen är installerade och tar natten sätter vi oss i bilen och styr nosen mot söder. Så mycket sömn lär det inte bli inatt för vi ska köra ner till Helsingfors. Planet går nämligen på morgonen. Jag börjar ha packat klart så småningom. Det var så dyrt att köpa till bagageutrymme så vi kör med endast handbagage. Så värst mycket behöver jag ju därför inte packa. Som tur är finns det ingen Primark i Rom, så jag ska väl inte shoppa nästan alls. Mest ska vi titta på olika sevärdheter. Det finns ju massvis med sånt, jag har nog fått välja, för vi hinner absolut inte se allt på 4 dagar. Jag har googlat och googlat och lånat böcker de senaste månaderna, och gjort listor, så jag tycker jag är helt råddig i huvudet. Förhoppningsvis skingras det när vi kommer fram.
Nu ska jag så småningom checka in oss och printa ut boardingpassen, sen kommer maken hem och ska försöka få lite sömn. Så vi hörs på måndag ifall inte nätet på hotellet är i sådant skick att jag skulle få till ett inlägg. Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar