torsdag 17 november 2016

o happy joy

O happy joy är det av flera orsaker. 
I en vecka har jag plågats av stygnen i munnen. Det är nog något av det värsta jag varit med om, stygnen har irriterat nåt kolossalt. Idag har jag äntligen fått bort dem, så skönt att jag inte vet om jag ska sitta eller stå eller hoppa eller skrika. 

Imorgon är det fredag. Snart har vi en vecka av den nya perioden bakom oss. Jag borde ta itu med julstädningen. Känner att det absolut behövs. Men det får vänta till nästa vecka. Egentligen skulle jag vilja städa ur alla köksskåp också, men det lär jag väl inte hinna. Har beslutat mig att jag inte kommer att ta någon stress med städningen i år. Flera år har jag mått riktigt dåligt över att jag inte städat så mycket som jag hoppats. Men inte i år. 

Idag har jag bokat flygbiljetter åt maken och mig till lördag. Egentligen ska vi inte på någon renodlad nöjesresa. Det kom snabbt på, men man måste ju passa på ibland. På lördags morgon flyger vi från Kronoby till Stockholm, sen tar vi båten hem på kvällen. En snabb visit blir det, och vi ska inte egentligen dit för att shoppa. Men visst hoppas jag att jag ska hinna sticka mig in åtminstone till Lagerhaus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar