tisdag 2 juni 2015

nytt i mumin


Ingen har väl kunnat missa sommarmuggen. Jag tycker den är fin, kanske eftersom jag tycker om klara färger. Dessa är åt Lova, jag brukar inte köpa någon skål åt mig själv. Någonstans måste jag behärska mig. 



Den här stora tändsticksasken har cirkulerat på fb. När vi var till Kärkkäinen i fredags köpte jag en. Den är så charmig. 
Annars är det väldigt lugnt på muminfronten just nu, i alla fall för mig. Ganska skönt egentligen, jag är in i en period just nu där jag verkligen försöker tänka över vad jag köper. 


Edla har lyckats spilla saft igen i datorn, så¨nu fungerar inte tangentbordet heller. Nu får jag ha ett skilt tangentbord i kopplat. Och ni vet ju hur det är att skriva när man är ovan. Känns som att detta inlägg tagit en evighet. Så nu tror jag att jag tar till virksömmen istället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar