torsdag 21 juli 2016

souvenirhyllan


Jag har samlat souvenirer från de flesta ställen utomlands jag besökt. Nu har jag samlat alla på samma hylla, jag kommer att behöva en större sådan, men än så länge får alla trängas här, i köket. Oftast när jag går förbi och ögonen fastnar på någon skild souvenir fylls jag av minnen och bilder från just det stället. Det är trevligt och därför tycker jag om att resa. Man njuter inte bara under tiden man är där, utan även långt efter. Dessutom utvecklas man och lär sig mera för varje gång man besöker ett nytt ställe. Lova och Alvin pratar ofta om alla ställen de skulle vilja besöka, just nu är det lutande tornet i Pisa som gäller. Och jag har lovat att vi nångång ska åka dit, när är ju en annan sak, men det är klart att även jag skulle vilja se det. Oh, vore man miljonär ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar