måndag 16 februari 2015

hemma igen

Nu är vi hemma igen och tillbaka i vardagen. Det var en underbar liten trip. Jag har njutit så det tog en god stund i morse innan jag landade i vardagen igen. Det är så skönt att ibland bara behöva tänka på sig själv. En sån sak, som att kunna köra så långt man orkar utan att pausa istället för att fundera hela tiden var vi ska stanna för att ungarna behöver få mat, kan kännas helt underbart. Jag hann läsa 1½  bok under bilresan.
På lördagskvällen åt vi på Fransmanni, jag vet inte när vi senast skulle ha varit ut och äta. Dyrt blev det, men det var värt varenda cent. Och jag hann shoppa lite också. Och det hade gott över förväntan med Edla. En perfekt helg med andra ord. 
Nu väntar bråda tider, det är mycket på gång den närmaste tiden och mycket som ska bakas. Tänkte börja ikväll med makroner. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar