onsdag 18 februari 2015

shopping i Åbo

Allra helst skulle jag ju ha tillbringat 4-5 dagar med att shoppa i Åbo. Nu hann jag bara i ett par timmar, men lite fick jag köpt i alla fall. Efter vi checkat in på hotellet på lördagen for vi till Skanssi. Där hann vi gå en timme innan de stängde. På söndagen hann jag snabbt in via Ikea och Mylly innan vi styrde kosan hemåt.  

från Tiger köpte jag en del till Lovas och Alvins kalas. Jag har letat efter godispåsar på hur många ställen som helst, men de är så svindyra. Så jag var verkligen nöjd när jag hittade för ett rimligt pris.

Jag var egentligen inte ut efter kläder, men den här toppen tyckte jag var så fin och när den var nersatt köpte jag den åt Lova.

Lite mera grejer till kalaset, den här gången från ikea. Ja och lite pysselgrejer åt mig själv också. 

Jag bara måste köpa dessa engångskärl, de är så fina. Jag började längta till sommaren, och de heter så passligt sommar 15.

Sen är jag ju lite svag för fint och häftigt presentpapper, så två rullar från ikea fick följa med hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar