tisdag 5 januari 2016

aarikka och kastehelmi

Nu har det igen varit väldigt många ätbara inlägg i rad. Därför tänkte jag nu visa ett par saker jag hittade i mina julpaket. Eftersom vi drar lott i båda familjerna kommer det ju inte så många paket, vilket inte gör mig något. Men visst är det roligt att öppna och få något man verkligen velat ha. Alla som köpt åt mig i år lyckades verkligen. 


Dessa ljusstakar hade jag önskat mig. Från aarikka och kastehelmi. Som ni vet tycker jag ju om kvalitetsvaror. Aarikkastakarna har jag dreglat över en tid redan, men de är inte billiga så att säga. Jag tycker de är så fantastiskt fina. Dessa fick jag av lillasyster, som inte deltar i lotteriet. Det är så viktigt för henne att få köpa julklappar åt alla. Kastehelmilyktan är i nya färgen aavikko.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar