torsdag 7 januari 2016

dockfiltar av restgarn

När jag grävde i mina skåp hittade jag dessa filtar jag virkat för en tid sedan. Restgarn är perfekt att använda till dockfiltar. Här har jag använt lite olika tekniker.

Dessa är dockfiltar, mormorsrutor och korsade stolpar

Dessa är barbiefiltar, korsade stolpar och mormorsränder


Från och med nästa vecka är det stora förändringar hos oss. Idag har vi varit på besök till dagis och samma är det som gäller imorgon. Nästa vecka börjar min bebis på allvar i dagis, huh. Det betyder att jag börjar jobba på måndag. Jag har inte riktigt fattat ännu, så jag återkommer..

3 kommentarer:

  1. Oj vad spännande e ska bli för Ekan!
    PS! Men vi andra få ju glädjas åt dagens outfit inlägg varenda kväll ;-)

    Guess who!

    SvaraRadera
  2. Spännande. Ida var första dagen i dagis i tisdags. På måndag ska hon nästa gång. Tror nästan det är mest jobbigt för mamman åtminstone vid oss 😉. Lycka till 😊

    SvaraRadera
  3. jaaa, idee dagens outfit är under uppbyggnad ännu ;)

    SvaraRadera