söndag 10 januari 2016

kvällen före allvaret!

Maken tog ungarna och for bort. Så här sitter jag nu och försöker förbereda mig både mentalt och annars för morgondagen. Efter nästan 3 år hemma känns det verkligen pirrigt. Från det att jag blev klar med studierna tills jag for på mammaledigt undervisade jag ju invandrare, så det att jag nu ska infinna mig i ett högstadium är ju helt nytt. 
Så nu sitter jag här med mitt schema och läroböckerna och försöker planera lite. 
Som tur fortsätter mommo att skola in Edla, så jag behöver inte vara nervös över henne imorgon i alla fall. Det gick över förväntan nog när vi hälsade på förra veckan, men då var jag med. Jag är nog väldigt spänd hur det ska gå när jag ska lämna henne där på riktigt på onsdag. Antagligen går det bra, men man vet ju inte.. 
Nu ska jag fortsätta med mina förberedelser. 


1 kommentar:

  1. Lycka till Linda & Edla! Det här fixar ni fint! ��

    SvaraRadera